Aktualności

Rozstrzygnięcie konkursu na najlepszy biznes plan

W dniu 6 lipca został rozstrzygnięty konkurs na najlepszy biznes plan.
I miejsce i główną nagrodę (specjalistyczne oprogramowanie i/lub bon
szkoleniowy o wartości 12 000 zł) zdobył Pan Tomasz Fedak.
II miejsce i druga nagroda (specjalistyczne oprogramowanie i/lub bon
szkoleniowy o wartości 6 000 zł) trafiły do pana Stanisława Karcza.

Serdecznie gratulujemy!

Lista osób zakwalifikowanych na staż
Informacje

Szanowni Państwo,

na stronie projektu został umieszczony regulamin stażu oraz niezbędnie informacje dot. dopełnienia formalności związanych ze stażem w przedsiębiorstwie.  Zachęcam Państwa do zapoznania się z zamieszczonymi informacjami:

http://www.kompetentnystudent.up.krakow.pl/index.php/staz

W zakładce kalendarz pojawiają się na bieżąco niezbędne informacje.

http://www.kompetentnystudent.up.krakow.pl/index.php/kalendarz-n

SPOTKANIE ORGANIZACYJNE (patrz kalendarz)

27 maja 2015 o 15h00 w głównym budynku UP, ul Podchorążych (numer sali podam Państwu w najbliższym czasie) odbędzie się spotkanie organizacyjne dot. organizacji staży oraz zajęć prowadzonych przez przedsiębiorstwa.

W czasie spotkania organizacyjnego rozdamy Państwu certyfikaty ukończenia kursu SDL TRADOS oraz podręczniki SDL TRADOS.

ZAJĘCIA PROWADZONE PRZEZ PRZEDSIĘBIORSTWA (patrz kalendarz)

Zajęcia będą prowadzone przez pracowników INTERNATIONAL PAPER i odbędą się 10 i 11 czerwca. Zajęcia są obowiązkowe dla wszystkich studentów zadeklarowanych na staż.

WIZYTA STUDYJNA (patrz kalendarz)

Pierwsza wizyta studyjna odbędzie się w IBM 28 maja. Podczas wizyty studyjnej będzie możliwość rozwiązania testu językowego.

Kolejna wizyta studyjna odbędzie się w INTERNATIONAL PAPER 10 czerwca.

Zajęcia są obowiązkowe dla wszystkich studentów zadeklarowanych na staż.

ZAJĘCIA Z DYDAKTYKAMI Z ZAGRANICY (patrz kalendarz)

Najbliższe zajęcia z dydaktykami z zagranicy odbędą się 27 maja, ul. Podchorążych (numer sali zostanie podany w najbliższym czasie). Zajęcia będzie prowadziła Pani profesor Lidia Miladi z Uniwersytetu w Grenoble, Francja. Zajęcia będą prowadzone w języku polskim.

KONKURS NA BIZNES PLAN

Zachęcam także do uczestnictwa w konkursie na biznes plan! Do wygrania bon szkoleniowy (o wartości 12000zł lub 6000zł)

Bon szkoleniowy, który może zostać wykorzystany na udziału w szkoleniach/studiach podyplomowych/kursach specjalistycznych etc. doskonalących kompetencje zawodowe/przedsiębiorcze/interpersonalne.

 

 

Zapraszam wszystkich studentów (także niezdeklarowanych na staż) do uczestnictwa w powyższych zajęciach.

Przypominam także, że lista rankingowa na staże będzie ustalana nie tylko na podstawie Państwa średniej, ale także na podstawie Państwa aktywności w projekcie!

Istnieje możliwość dopisania się do listy osób zainteresowanych odbyciem stażu lub do listy osób, zainteresowanych uczestnictwem w zajęciach z przedsiębiorstwami.

LISTA OSÓB, KTÓRA ZADEKLAROWAŁA UDZIAŁ W STAŻU

  1. Adamik                   Anna
  2. Antoniuk                 Judyta
  3. Cieślik                     Anna
  4. Czechowska           Agnieszka
  5. Deszcz                    Karolina
  6. Dzik                         Dominika
  7. Fornalik                  Justyna 
  8. Freitag                    Karina
  9. Grzywacz                Weronika
  10. Jawień                    Joanna
  11. Jaworski                 Mikołaj
  12. Kołdarz                   Beata
  13. Kubowicz                Monika
  14. Lis                          Sylwia Magdalena
  15. Łosiniecka              Katarzyna
  16. Marciniak               Szymon
  17. Mikołajewska         Sabina
  18. Misterka                 Justyna 
  19. Opiela                     Dorota
  20. Pacuła                     Kamila
  21. Skowrońska            Weronika
  22. Sobczak                  Sylwia
  23. Stachura                 Alicja
  24. Suda                       Michał 
  25. Tomica                   Karolina
  26. Topolska                 Anna
  27. Wańczyk                 Joanna
  28. Wenska                  Gabriela
  29. Wilkoławska          Katarzyna
  30. Wróbel                   Justyna 
  31. Borycki               Jordan
  32. Zalman               Joanna
  33. Budzyn               Justyna
  34. Minajlova            Oleksandra 
  35. Gracjan Międlar    Romańska    
  36. Milena                Michalska

LISTA OSÓB, KTÓRA ZADEKLAROWAŁA UDZIAŁ W ZAJĘCIACH PROWADZONYCH PRZEZ PRZEDSIĘBIORSTWA

  1. Antoniuk                 Judyta
  2. Budzyn                   Justyna 
  3. Cieślik                     Anna
  4. Czechowska           Agnieszka
  5. Dzik                        Dominika
  6. Fornalik                  Justyna 
  7. Freitag                   Karina
  8. Grzywacz               Weronika
  9. Jawień                    Joanna
  10. Kołdarz                   Beata
  11. Kozera                    Izabela
  12. Kubowicz                Monika
  13. Lis                          Sylwia Magdalena
  14. Łosiniecka              Katarzyna
  15. Marciniak               Szymon
  16. Międlar                  Gracjan
  17. Mikołajewska         Sabina
  18. Misterka                 Justyna 
  19. Obracaj                  Klaudia
  20. Ogrodniczak           Klaudia
  21. Opiela                    Dorota
  22. Rejman                  Piotr
  23. Skowrońska          Weronika
  24. Sobczak                Sylwia
  25. Stachowicz        Mateusz
  26. Stachura           Alicja
  27. Strzęp              Aleksandra
  28. Suda                Michał 
  29. Tomica             Karolina
  30. Topolska           Anna
  31. Wańczyk          Joanna
  32. Wenska            Gabriela
  33. Wilkoławska       Katarzyna
  34. Wróbel             Justyna 
  35. Minajlova          Oleksandra

Szkolenie z tworzenia biznesplanów, zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej

Osoby zakwalifikowane:

  1. Karolina Baklarz
  2. Gabriel Błaszczyk
  3. Iwona Boroń
  4. Tomasz Fedak
  5. Kamil Gajewski
  6. Mateusz Gałązka
  7. Grzegorz Glanas
  8. Monika Jacoszek
  9. Stanisław Karcz
  10. Mariusz Klimek
  11. Mikołaj Korzeniowski
  12. Piotr Kowalski
  13. Iwona Muszyńska
  14. Aleksandra Piątek
  15. Dagmara Pokrzyk
  16. Małgorzata Rowińska
  17. Roman Tram
  18. Patrycja Wołosz
  19. Agata Tomalak
  20. Oleksandra Minaylova
  21. Anna Cieślik
  22. Agnieszka Czechowska
  23. Karina Freitag
  24. Beata Kołdarz
  25. Monika Kubowicz
  26. Dorota Opiela
  27. Alicja Stachura
  28. Aleksandra Strzęp
  29. Gabriela Wenska

Przedłużenie terminu przyjmowania zgłoszeń do konkursu na BIZNESPLAN

Szanowni Państwo,

Termin przyjmowania formularzy zgłoszeniowych do konkursu na najlepszy biznesplan został przedłużony do dnia 15 maja 2015 r.

Przypominamy, że nagroda główna w konkursie to specjalistyczne oprogramowanie o wartości 12000 zł brutto (słownie: dwanaście tysięcy złotych) oraz nagroda dla autora/ ki pracy, która zostanie wyróżniona to specjalistyczne oprogramowanie o wartości 6000 zł brutto (słownie: sześć tysięcy )

Oprogramowanie będzie dostosowane do potrzeb i oczekiwań laureata konkursu zgodnie z założeniami Projektu.

Ponadto w trakcie szkolenia z zakresu tworzenia biznesplanów oraz prowadzenia działalności gospodarczej otrzymacie Państwo wsparcie w zakresie przygotowania własnego projektu biznesplanu.

Zachęcamy do udziału w konkursie!

Zajęcia z dydaktykami z zagranicy

Szanowni Państwo,

 

W tym tygodniu serdecznie zapraszamy na serię wykładów prowadzonych przez dydaktyków z zagranicy (dot. informacje znajdują się w kalendarzu):

prof. LUIS VILLASENOR PINEDA, Meksyk, Uniwersytet w Puebla

prof. JAN GOES, Francja, Université d'Artois
dr LUIS MENESES Lerin, Francja, Université d'Artois

prof. GINTAUTAS KUNDROTAS, Litwa, Lietuvos Edukologijos Universitetas Vilnius

Zapisy na szkolenie - Projekt multimedialny

Szanowni Państwo,

obecnie prowadzone są zapisy na szkolenie pt. Projekt multimedialny.
Szkolenie będzie prowadzone przez trenerów z Centrum Szkoleniowego  Comarch S.A.

Szkolenie będzie odbywać się w grupie dziesięcioosobowej.

Jednodniowe szkolenie odbędzie się w sali 252, ul. Podchorążych, rozpocznie się o 9:00 i będzie trwało 8 godzin dydaktycznych, w dniach (jeden dzień do wyboru):
22 maja 2015 r.
23 maja 2015 r.
30 maja 2015 r.

Serdecznie zapraszam!
Zapisy prowadzone są przez dr Alicję Hajok
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Lista osób przyjętych na SDL Trados - poziom średniozaawansowany

TRADOS – Średniozaawansowany
sala 258
ul. Podchorążych

24 kwiecień
1. Borycki Jordan
2. Deszcz Karolina
3. Fornalik Justyna
4. Jawień Joanna
5. Kozera Izabela
6. Kubowicz Monika
7. Międlar Gracjan
8. Misterka Justyna
9. Obracaj Klaudia
10. Skowrońska Weronika
11. Suda Michał
12. Topolska Anna
13. Tsitsari Marianthi
14. Wilkoławska Katarzyna
15. Woźniacka Joanna
16. Wróbel Justyna
17. Zalman Joanna

25 kwiecień
1. Barnaś Magdalena
2. Budzik Barbara
3. Cieślik Anna
4. Freitag Karina
5. Jaworski Mikołaj
6. Kołdarz Beata
7. Łosiniecka Katarzyna
8. Minaylova Oleksandra
9. Ogrodniczak Klaudia
10. Opiela Dorota
11. Piotrowska Aleksandra
12. Pluta Dominika
13. Sobczak Sylwia
14. Stachowicz Mateusz
15. Staszkiewicz Dominika
16. Szymon Marciniak
17. Wenska Gabriela

 

Kompetencje miękkie

Obecnie prowadzone są zapisy na szkolenia z tzw. kompetencji miękkich:
1. Praca z klientem przy użyciu nowych technik komunikacji - komunikacja multimedialna
2. Organizacja pracy międzynarodowego zespołu
3. Autoprezentacja

Zgłoszenia prosimy kierować na adres : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Staż

W najbliższych dniach zostanie udostępniony regulamin odpłatnego stażu. Osoby zainteresowane odbyciem stażu zapraszamy do dużej aktywności w projekcie, gdyż jest to jedno z kryteriów branych pod uwagę w tworzeniu listy rankingowej.

Zachęcamy także do rozpoczęcia poszukiwań przedsiębiorstw, w których będą mogli Państwo odbyć staż.

Zajęcia z przedsiębiorcami + wizyta studyjna

Jesteśmy w trakcie ustalania dat dla zajęć prowadzonych przez osoby pracujące w przedsiębiorstwach (koniec maja – początek czerwca). Zajęcia będą prowadzone przez osoby zatrudnione w INTERNATIONAL PAPER Kraków.

1. Dzień pierwszy – około 5 godzin dydaktycznych : Różnorodne aktywności związane z zapoznaniem studentów z ogólną działalnością firmy
2. Dzień drugi – zajęcia w podziale na trzy grupy (3x5godzin dydaktycznych) : warsztaty z następujących dziedzin: SAP Induction, Project Management, Negotiating Skills.

UWAGA: zajęcia z przedsiębiorstwami są skierowane do wszystkich studentów, ale przede wszystkim dla osób pragnących odbyć staż w przedsiębiorstwie.

Projekt multimedialny

jesteśmy w trakcie ustalania dat dla zajęć z Projektu Multimedialnego. Zajęcia będą prowadzone w 3 grupach po 10 osób.

Zgłoszenia prosimy kierować na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zajęcia z obcokrajowcami

Zapraszamy na zajęcia z obcokrajowcami:

1. dr TATIATA ALEKSANDROVA poprowadzi zajęcia w języku francuskim, w poniedziałek 20 kwietnia 2015r, od 14:00, ul. Podchorążych, sala 245a
2. prof. GALINA BELIKOWA poprowadzi zajęcia w języku rosyjskim, w środę 22 kwietnia 2015r, od 17:00, ul. Studencka, sala 102
3. prof. LARISA MURADOVA poprowadzi zajęcia w języku rosyjskim, w czwartek 23 kwietnia 2015r, od 17:00, ul. Studencka, sala 102

TRADOS – poziom średniozaawansowany

obecnie prowadzone są zapisy na kurs SDL TRADOS - poziom średniozaawansowany, zajęcia w języku polskim będą prowadzone przez Pana Agenor Hofmann-Delbor, z firmy Localize. Zajęcia także dają możliwość podejścia do certyfikowanego egzaminu.

Zgłoszenia proszę kierować na adres : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Szkolenie SDL TRADOS - 17 i 18 kwietnia br.

Szkolenie z SDL TRADOS odbędzie się w sali 258 ul. Podchorążych 2.
Zajęcia zaczynają się o godzinie 9 i będą trwały 8 godzin zegarowych.

Przewidziana jest godzinna przerwa.

Poniżej znajduje się lista uczestników na szkolenia w dniach 17 i 18 kwietnia.

Lista uczestników

Informacja o szkoleniu z SDL TRADOS

Szkolenie z SDL TRADOS odbędzie się w sali 258 ul. Podchorążych 2.
Zajęcia zaczynają się o godzinie 9 i będą trwały 8 godzin zegarowych.
Przewidziana jest godzinna przerwa.

Poniżej znajduje się lista uczestników na szkolenia w dniach 10 i 11 kwietnia.

Lista uczestników

Dodatkowa rekrutacja!

Osoby chętne do udziału w Projekcie "Kompetentny student - dobry pracownik" zapraszamy do zgłaszania się do Biura Projektu (p. 170 ul. Podchorążych 2) w dniach od 1 do 9 kwietnia 2015 r.

Szkolenie TRADOS - zapisy - ważna informacja!

Zostały dwa wolne miejsce na szkolenie Trados w sobotę 11 kwietnia 2015! oraz jedno wolne miejsce na szkolenie 17 kwietnia.

PROSZĘ TAKŻE SPRAWDZIĆ CZY PAŃSTWA NAZWISKO ZNAJDUJE SIĘ NA LIŚCIE OSÓB WPISANYCH NA SZKOLENIE.

Zgłoszenia proszę kierować na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZENIA!

 

LISTA OSÓB ZAPISANYCH NA SZKOLENIE TRADOS

SDL TRADOS - terminy

Zostało tylko jedno wolne miejsce na szkolenie Trados w piątek 17 kwietnia 2015! Zgłoszenia proszę kierować na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Pozostałe osoby zostaną wpisane szkolenie w sobotę 18 kwietnia. DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZENIA!

Dostępna jest lista osób na szkolenia SDL Trados wraz z podziałem na grupy - pobierz.

Zgłoszenia SDL TRADOS

Proszę o zapisywanie się na autoryzowane szkolenie z SDL TRADOS (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ).
Zostały tylko trzy wolne miejsca na 10 kwietnia 2015 oraz trzy wolne miejsca na 11 kwietnia.
DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZENIA!

Kurs SDL TRADOS

Z przyczyn niezależnych od nas pierwszy kurs SDL TRADOS – poziom podstawowy odbędzie się w piątek 10 kwietnia 2015 w sali 258 (liczba uczestników – 15 osób), kolejny kurs odbędzie się w sobotę 11 kwietnia 2015.

Dodatkowych informacji udziela: Pani dr Alicja Hajok, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Strona internetowa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

baner ue