W dniu 6 lipca został rozstrzygnięty konkurs na najlepszy biznes plan.
I miejsce i główną nagrodę (specjalistyczne oprogramowanie i/lub bon
szkoleniowy o wartości 12 000 zł) zdobył Pan Tomasz Fedak.
II miejsce i druga nagroda (specjalistyczne oprogramowanie i/lub bon
szkoleniowy o wartości 6 000 zł) trafiły do pana Stanisława Karcza.
Serdecznie gratulujemy!
Szanowni Państwo,
na stronie projektu został umieszczony regulamin stażu oraz niezbędnie informacje dot. dopełnienia formalności związanych ze stażem w przedsiębiorstwie. Zachęcam Państwa do zapoznania się z zamieszczonymi informacjami:
http://www.kompetentnystudent.up.krakow.pl/index.php/staz
W zakładce kalendarz pojawiają się na bieżąco niezbędne informacje.
http://www.kompetentnystudent.up.krakow.pl/index.php/kalendarz-n
SPOTKANIE ORGANIZACYJNE (patrz kalendarz)
27 maja 2015 o 15h00 w głównym budynku UP, ul Podchorążych (numer sali podam Państwu w najbliższym czasie) odbędzie się spotkanie organizacyjne dot. organizacji staży oraz zajęć prowadzonych przez przedsiębiorstwa.
W czasie spotkania organizacyjnego rozdamy Państwu certyfikaty ukończenia kursu SDL TRADOS oraz podręczniki SDL TRADOS.
ZAJĘCIA PROWADZONE PRZEZ PRZEDSIĘBIORSTWA (patrz kalendarz)
Zajęcia będą prowadzone przez pracowników INTERNATIONAL PAPER i odbędą się 10 i 11 czerwca. Zajęcia są obowiązkowe dla wszystkich studentów zadeklarowanych na staż.
WIZYTA STUDYJNA (patrz kalendarz)
Pierwsza wizyta studyjna odbędzie się w IBM 28 maja. Podczas wizyty studyjnej będzie możliwość rozwiązania testu językowego.
Kolejna wizyta studyjna odbędzie się w INTERNATIONAL PAPER 10 czerwca.
Zajęcia są obowiązkowe dla wszystkich studentów zadeklarowanych na staż.
ZAJĘCIA Z DYDAKTYKAMI Z ZAGRANICY (patrz kalendarz)
Najbliższe zajęcia z dydaktykami z zagranicy odbędą się 27 maja, ul. Podchorążych (numer sali zostanie podany w najbliższym czasie). Zajęcia będzie prowadziła Pani profesor Lidia Miladi z Uniwersytetu w Grenoble, Francja. Zajęcia będą prowadzone w języku polskim.
KONKURS NA BIZNES PLAN
Zachęcam także do uczestnictwa w konkursie na biznes plan! Do wygrania bon szkoleniowy (o wartości 12000zł lub 6000zł)
Bon szkoleniowy, który może zostać wykorzystany na udziału w szkoleniach/studiach podyplomowych/kursach specjalistycznych etc. doskonalących kompetencje zawodowe/przedsiębiorcze/interpersonalne.
Zapraszam wszystkich studentów (także niezdeklarowanych na staż) do uczestnictwa w powyższych zajęciach.
Przypominam także, że lista rankingowa na staże będzie ustalana nie tylko na podstawie Państwa średniej, ale także na podstawie Państwa aktywności w projekcie!
Istnieje możliwość dopisania się do listy osób zainteresowanych odbyciem stażu lub do listy osób, zainteresowanych uczestnictwem w zajęciach z przedsiębiorstwami.
LISTA OSÓB, KTÓRA ZADEKLAROWAŁA UDZIAŁ W STAŻU
- Adamik Anna
- Antoniuk Judyta
- Cieślik Anna
- Czechowska Agnieszka
- Deszcz Karolina
- Dzik Dominika
- Fornalik Justyna
- Freitag Karina
- Grzywacz Weronika
- Jawień Joanna
- Jaworski Mikołaj
- Kołdarz Beata
- Kubowicz Monika
- Lis Sylwia Magdalena
- Łosiniecka Katarzyna
- Marciniak Szymon
- Mikołajewska Sabina
- Misterka Justyna
- Opiela Dorota
- Pacuła Kamila
- Skowrońska Weronika
- Sobczak Sylwia
- Stachura Alicja
- Suda Michał
- Tomica Karolina
- Topolska Anna
- Wańczyk Joanna
- Wenska Gabriela
- Wilkoławska Katarzyna
- Wróbel Justyna
- Borycki Jordan
- Zalman Joanna
- Budzyn Justyna
- Minajlova Oleksandra
- Gracjan Międlar Romańska
- Milena Michalska
LISTA OSÓB, KTÓRA ZADEKLAROWAŁA UDZIAŁ W ZAJĘCIACH PROWADZONYCH PRZEZ PRZEDSIĘBIORSTWA
- Antoniuk Judyta
- Budzyn Justyna
- Cieślik Anna
- Czechowska Agnieszka
- Dzik Dominika
- Fornalik Justyna
- Freitag Karina
- Grzywacz Weronika
- Jawień Joanna
- Kołdarz Beata
- Kozera Izabela
- Kubowicz Monika
- Lis Sylwia Magdalena
- Łosiniecka Katarzyna
- Marciniak Szymon
- Międlar Gracjan
- Mikołajewska Sabina
- Misterka Justyna
- Obracaj Klaudia
- Ogrodniczak Klaudia
- Opiela Dorota
- Rejman Piotr
- Skowrońska Weronika
- Sobczak Sylwia
- Stachowicz Mateusz
- Stachura Alicja
- Strzęp Aleksandra
- Suda Michał
- Tomica Karolina
- Topolska Anna
- Wańczyk Joanna
- Wenska Gabriela
- Wilkoławska Katarzyna
- Wróbel Justyna
- Minajlova Oleksandra
Osoby zakwalifikowane:
- Karolina Baklarz
- Gabriel Błaszczyk
- Iwona Boroń
- Tomasz Fedak
- Kamil Gajewski
- Mateusz Gałązka
- Grzegorz Glanas
- Monika Jacoszek
- Stanisław Karcz
- Mariusz Klimek
- Mikołaj Korzeniowski
- Piotr Kowalski
- Iwona Muszyńska
- Aleksandra Piątek
- Dagmara Pokrzyk
- Małgorzata Rowińska
- Roman Tram
- Patrycja Wołosz
- Agata Tomalak
- Oleksandra Minaylova
- Anna Cieślik
- Agnieszka Czechowska
- Karina Freitag
- Beata Kołdarz
- Monika Kubowicz
- Dorota Opiela
- Alicja Stachura
- Aleksandra Strzęp
- Gabriela Wenska
Szanowni Państwo,
Termin przyjmowania formularzy zgłoszeniowych do konkursu na najlepszy biznesplan został przedłużony do dnia 15 maja 2015 r.
Przypominamy, że nagroda główna w konkursie to specjalistyczne oprogramowanie o wartości 12000 zł brutto (słownie: dwanaście tysięcy złotych) oraz nagroda dla autora/ ki pracy, która zostanie wyróżniona to specjalistyczne oprogramowanie o wartości 6000 zł brutto (słownie: sześć tysięcy )
Oprogramowanie będzie dostosowane do potrzeb i oczekiwań laureata konkursu zgodnie z założeniami Projektu.
Ponadto w trakcie szkolenia z zakresu tworzenia biznesplanów oraz prowadzenia działalności gospodarczej otrzymacie Państwo wsparcie w zakresie przygotowania własnego projektu biznesplanu.
Zachęcamy do udziału w konkursie!
prof. LUIS VILLASENOR PINEDA, Meksyk, Uniwersytet w Puebla
prof. JAN GOES, Francja, Université d'Artois
dr LUIS MENESES Lerin, Francja, Université d'Artois
prof. GINTAUTAS KUNDROTAS, Litwa, Lietuvos Edukologijos Universitetas Vilnius
Szanowni Państwo,
obecnie prowadzone są zapisy na szkolenie pt. Projekt multimedialny.
Szkolenie będzie prowadzone przez trenerów z Centrum Szkoleniowego Comarch S.A.
Szkolenie będzie odbywać się w grupie dziesięcioosobowej.
Jednodniowe szkolenie odbędzie się w sali 252, ul. Podchorążych, rozpocznie się o 9:00 i będzie trwało 8 godzin dydaktycznych, w dniach (jeden dzień do wyboru):
22 maja 2015 r.
23 maja 2015 r.
30 maja 2015 r.
Serdecznie zapraszam!
Zapisy prowadzone są przez dr Alicję Hajok
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
TRADOS – Średniozaawansowany
sala 258
ul. Podchorążych
24 kwiecień
1. Borycki Jordan
2. Deszcz Karolina
3. Fornalik Justyna
4. Jawień Joanna
5. Kozera Izabela
6. Kubowicz Monika
7. Międlar Gracjan
8. Misterka Justyna
9. Obracaj Klaudia
10. Skowrońska Weronika
11. Suda Michał
12. Topolska Anna
13. Tsitsari Marianthi
14. Wilkoławska Katarzyna
15. Woźniacka Joanna
16. Wróbel Justyna
17. Zalman Joanna
25 kwiecień
1. Barnaś Magdalena
2. Budzik Barbara
3. Cieślik Anna
4. Freitag Karina
5. Jaworski Mikołaj
6. Kołdarz Beata
7. Łosiniecka Katarzyna
8. Minaylova Oleksandra
9. Ogrodniczak Klaudia
10. Opiela Dorota
11. Piotrowska Aleksandra
12. Pluta Dominika
13. Sobczak Sylwia
14. Stachowicz Mateusz
15. Staszkiewicz Dominika
16. Szymon Marciniak
17. Wenska Gabriela
Obecnie prowadzone są zapisy na szkolenia z tzw. kompetencji miękkich:
1. Praca z klientem przy użyciu nowych technik komunikacji - komunikacja multimedialna
2. Organizacja pracy międzynarodowego zespołu
3. Autoprezentacja
Zgłoszenia prosimy kierować na adres : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
W najbliższych dniach zostanie udostępniony regulamin odpłatnego stażu. Osoby zainteresowane odbyciem stażu zapraszamy do dużej aktywności w projekcie, gdyż jest to jedno z kryteriów branych pod uwagę w tworzeniu listy rankingowej.
Zachęcamy także do rozpoczęcia poszukiwań przedsiębiorstw, w których będą mogli Państwo odbyć staż.
Jesteśmy w trakcie ustalania dat dla zajęć prowadzonych przez osoby pracujące w przedsiębiorstwach (koniec maja – początek czerwca). Zajęcia będą prowadzone przez osoby zatrudnione w INTERNATIONAL PAPER Kraków.
1. Dzień pierwszy – około 5 godzin dydaktycznych : Różnorodne aktywności związane z zapoznaniem studentów z ogólną działalnością firmy
2. Dzień drugi – zajęcia w podziale na trzy grupy (3x5godzin dydaktycznych) : warsztaty z następujących dziedzin: SAP Induction, Project Management, Negotiating Skills.
UWAGA: zajęcia z przedsiębiorstwami są skierowane do wszystkich studentów, ale przede wszystkim dla osób pragnących odbyć staż w przedsiębiorstwie.
jesteśmy w trakcie ustalania dat dla zajęć z Projektu Multimedialnego. Zajęcia będą prowadzone w 3 grupach po 10 osób.
Zgłoszenia prosimy kierować na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zapraszamy na zajęcia z obcokrajowcami:
1. dr TATIATA ALEKSANDROVA poprowadzi zajęcia w języku francuskim, w poniedziałek 20 kwietnia 2015r, od 14:00, ul. Podchorążych, sala 245a
2. prof. GALINA BELIKOWA poprowadzi zajęcia w języku rosyjskim, w środę 22 kwietnia 2015r, od 17:00, ul. Studencka, sala 102
3. prof. LARISA MURADOVA poprowadzi zajęcia w języku rosyjskim, w czwartek 23 kwietnia 2015r, od 17:00, ul. Studencka, sala 102
obecnie prowadzone są zapisy na kurs SDL TRADOS - poziom średniozaawansowany, zajęcia w języku polskim będą prowadzone przez Pana Agenor Hofmann-Delbor, z firmy Localize. Zajęcia także dają możliwość podejścia do certyfikowanego egzaminu.
Zgłoszenia proszę kierować na adres : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Szkolenie z SDL TRADOS odbędzie się w sali 258 ul. Podchorążych 2.
Zajęcia zaczynają się o godzinie 9 i będą trwały 8 godzin zegarowych.
Przewidziana jest godzinna przerwa.
Poniżej znajduje się lista uczestników na szkolenia w dniach 17 i 18 kwietnia.
Szkolenie z SDL TRADOS odbędzie się w sali 258 ul. Podchorążych 2.
Zajęcia zaczynają się o godzinie 9 i będą trwały 8 godzin zegarowych.
Przewidziana jest godzinna przerwa.
Poniżej znajduje się lista uczestników na szkolenia w dniach 10 i 11 kwietnia.
Osoby chętne do udziału w Projekcie "Kompetentny student - dobry pracownik" zapraszamy do zgłaszania się do Biura Projektu (p. 170 ul. Podchorążych 2) w dniach od 1 do 9 kwietnia 2015 r.
Zostały dwa wolne miejsce na szkolenie Trados w sobotę 11 kwietnia 2015! oraz jedno wolne miejsce na szkolenie 17 kwietnia.
PROSZĘ TAKŻE SPRAWDZIĆ CZY PAŃSTWA NAZWISKO ZNAJDUJE SIĘ NA LIŚCIE OSÓB WPISANYCH NA SZKOLENIE.
Zgłoszenia proszę kierować na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZENIA!
Zostało tylko jedno wolne miejsce na szkolenie Trados w piątek 17 kwietnia 2015! Zgłoszenia proszę kierować na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Pozostałe osoby zostaną wpisane szkolenie w sobotę 18 kwietnia. DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZENIA!
Dostępna jest lista osób na szkolenia SDL Trados wraz z podziałem na grupy - pobierz.
Proszę o zapisywanie się na autoryzowane szkolenie z SDL TRADOS (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
).
Zostały tylko trzy wolne miejsca na 10 kwietnia 2015 oraz trzy wolne miejsca na 11 kwietnia.
DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZENIA!
Z przyczyn niezależnych od nas pierwszy kurs SDL TRADOS – poziom podstawowy odbędzie się w piątek 10 kwietnia 2015 w sali 258 (liczba uczestników – 15 osób), kolejny kurs odbędzie się w sobotę 11 kwietnia 2015.
Dodatkowych informacji udziela: Pani dr Alicja Hajok, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.