Szkolenia
W ramach projektu będziemy gościć w okresie od kwietnia do czerwca 2015 r.:
dr TATIANA ALEKSANDROWA, Francja, Uniwersytet w Grenoble
prof. GALINA BELIKOVA, Rosja, Państwowy Moskiewski Uniwersytet Pedagogiczny
prof. PIERRE-ANDRE BUVET, Francja, Université Paris 13
dr IRENE CARRATALÁ, Hiszpania, Uniwersytet w Alicante
prof. JAN GOES, Francja, Université d'Artois
prof. GINTAUTAS KUNDROTAS, Litwa, Lietuvos Edukologijos Universitetas Vilnius
dr LUIS MENESES Lerin, Francja, Université d'Artois
prof. LIDIA MILADI, Francja, Uniwersytet w Grenoble
prof. LARISA MURADOVA, Rosja, Państwowy Moskiewski Uniwersytet Pedagogiczny
prof. LUIS VILLASENOR PINEDA, Meksyk, Uniwersytet w Puebla
Liczba godzin: 8
Liczba miejsc: 3 grupy po 10 osób
Termin szkolenia: maj 2015
Celem zajęć jest przygotowanie profesjonalnego projektu multimedialnego zawierającego elementy audio-wizualne, przykładowy arkusz kalkulacyjny oraz przykładową bazę danych. Przygotowany projekt oparty jest na profesjonalnym wykorzystaniu pakietu biurowego.
Poziom podstawowy i poziom średniozaawansowany
SDL TRADOS to oprogramowanie służące do tłumaczenia wspomaganego komputerowo (ang. CAT – Computer Assisted Translation). Narzędzia CAT są podstawowym narzędziem tłumacza.
Autoryzowane szkolenia kończące się certyfikatem
Zajęcia będą prowadzone przez trenerów autoryzowanego centrum szkoleniowego SDL TRADOS - Localize.pl
SDL TRADOS poziom podstawowy
Liczba godzin: 8
Liczba miejsc: 4 grupy po 15 osób
Termin szkolenia: 10 kwietnia 2015, 11 kwietnia 2015, 17 kwietnia 2015, 18 kwietnia 2015 (jeden dzień do wyboru)
Zajęcia od 9:00 do 18:00.
OBECNIE PROWADZONE SĄ ZAPISY NA TE SZKOLENIA!
DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZENIA!
(Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
)
SDL TRADOS poziom średniozaawansowany
Liczba godzin: 8
Liczba miejsc: 2 grupy po 15 osób
Termin szkolenia: 24 kwietnia 2015, 25 kwietnia 2015 (jeden dzień do wyboru)
Zajęcia od 9:00 do 18:00.
Program Rozwoju Kompetencji Miękkich
Liczba godzin: 6
Liczba miejsc: 3 grupy po 10 osób
Termin szkolenia: maj 2015
Zakres tematyczny obejmie m.in.:
- Przeprowadzenie symulacji wideokonferencji i symulacji rozmowy z klientem
- Rozmowa telefoniczna
- Rozmowy z klientem przy wykorzystaniu nowych technik komunikacyjnych (czat, wideokonferencja, etc.)
- Wypracowanie i wdrożenie standardów obsługi klienta
- Zasady profesjonalnej obsługi klienta
- Typologia klientów i sposoby komunikacji z nimi
- Etykieta telefoniczna i zasady rozmowy przez telefon
Liczba godzin: 6
Liczba miejsc: 3 grupy po 10 osób
Termin szkolenia: maj 2015
Zakres tematyczny obejmie m.in.:
- Przeprowadzenie symulacji wideokonferencji.
- Rozmowy przy wykorzystaniu nowych technik komunikacyjnych.
Zakończone szkolenia