Szkolenia
Liczba godzin: 10
Liczba miejsc: 12
Po przypomnieniu podstaw programowania w języku Java, słuchacze zapoznają się ze środowiskiem systemu Android oraz opanują umiejętności tworzenia prostych aplikacji w tym środowisku.
Liczba godzin: 10
Liczba miejsc: 24
Na szkoleniu kursanci nauczą się poruszać w środowisku programu Blender oraz poznają zasady tworzenia obiektów przestrzennych i ich modyfikacji.
Liczba godzin: 21
Liczba miejsc: 12
Kurs obejmuje zapoznanie się z możliwościami programu 3ds Max, w tym konfigurację programu, przestrzeń 3D, posługiwanie się podstawowymi narzędziami, budowanie brył oraz ich modyfikowanie, oświetlenie sceny, komunikację z innymi programami.
Program Rozwoju Kompetencji Miękkich
Zakończone szkolenia
Liczba godzin: 20
Liczba miejsc: 24
Kursanci zapoznają się z nowoczesnym oprogramowaniem do komputerowego wspomagania procesów wytwarzania za pomocą obróbki ubytkowej na podstawie dokumentacji rysunkowej 2D i 3D.
Liczba godzin: 10
Liczba miejsc: 12
Po tym szkoleniu słuchacze dowiedzą się, jakie są najskuteczniejsze i najbezpieczniejsze działania SEO przy obecnych algorytmach Google, jakich błędów najczęściej dopuszczają się zarówno początkujący jak i doświadczeni pozycjonerzy oraz jak ich unikać.
Liczba godzin: 10
Liczba miejsc: 12
Po krótkim przypomnieniu języków, używanych przy definiowaniu stron: HTML, CSS oraz elementów Javascriptu, słuchacze zapoznają się z systemem CMS WordPress - instalacją, zarządzaniem, tworzeniem szablonów, a także zakupem i zarządzaniem kontem na serwerze hostingowym.
Program szkolenia :
- Instalacja serwera i omówienie bazy danych MYSQL
- Instalacja WordPress na serwerze zewnętrznym i lokalnym
- Konfiguracja i praca z CMS
- Wprowadzenie do CSS3 - personalizacja motywów i layoutu
Liczba godzin: 30
Liczba miejsc: 12
Na tym kursie słuchacze poznają wszystkie etapy pracy projektanta: od modelowania parametrycznych części, poprzez adaptacyjne projektowanie zespołów, po automatyczne generowanie dokumentacji warsztatowej i tworzenie prezentacji.
Liczba godzin: 15
Liczba miejsc: 12
Uczestnicy szkolenia zapoznają się z interfejsem SW, filozofią projektowania w 3D, szkicownikiem i jego ukrytymi możliwościami. Nauczą się realizować podstawowe operacje 3D, przygotować dokumentację rysunkową, zautomatyzować projekt z MS Excel, oraz przeprowadzić symulację działania mechanizmów.
Kurs podstawowy
Liczba godzin: 30
Liczba miejsc: 12
Uczestnicy szkolenia zapoznają się z podstawowymi obiektami wektorowymi, ich tworzeniem i modyfikacją w środowisku dwuwymiarowym. Nauczą się zarządzać cechami rysunku i obiektów oraz wydrukować rysunek.
Kurs zaawansowany
Liczba godzin: 30
Liczba miejsc: 12
W trakcie kolejnego etapu szkolenia słuchacze rozwiną umiejętności wykorzystania funkcjonalności programu w środowisku dwuwymiarowym, oraz poznają podstawowe narzędzia do tworzenia trójwymiarowej prezentacji modeli.